Nästa år utmaningar

Den första och för mig nog även den största utmaningen är att redan första i helgen i februari åka 1 mil längskidor på TeliaSM.
Jag har inte stått på ett par längdskidor sedan jag var i nedre tonåren, dvs 5-6 år sedan. Det skall bli spännande att se hur det artar sig.

Löpmässigt blir det tre stora lopp för mig nästa år. Först GöteborgsVarvet i maj, en del av TeliaSM. Därefter Stockholm Marathon i juni och som avslutning Berlin Marathon sista helgen i september.

Berlin känns extra roligt eftersom jag gillar stan men allra roligast är att att jag får sällskap av en eller kanske till och med två av mina supporters från årets Stockholm Marathon.

Tänk er Göteborgsvarvets folkfest gånger två, kan inte blir annat än fantastiskt.

 
Så häftigt att var en del av detta!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0