Nu är det kokta fläsket stekt

Idag har jag promenerat fram och tillbaka till Axel Dahlströmstorg och köpt mig en ny cykel. Det är inget fel på den gamla utöver att jag tycker den är lite tung och har för få växlar. Den gamla skall nu får sig en rekond och läggas ut på blocket, men det får bli i nästa vecka när jag sprungit i Stockholm. 
 
Så här fin är den nya
 
Foto:Produktbild Crescent
 
Väl hemma tog jag min Spagettistol, kaffet och stickningen och satte mig nere i Sannegårdshamnen och myste i 2 timmar. Jag gjorde tyvärr det klassiska misstaget att inte ha koll på sol och solkräm eftersom det blåste. Så nu är jag härligt grisrosa på armarna. Blir nog långärmat imorgon när jag skall cykla hem min nya skönhet.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Sten

Ser fin ut. Den kan få hänga med Bibbi, men Bibbi kanske inte hänger med ;-) Själv är jag knallröd på armarna efter dagens tur till Vinga!

2013-06-02 @ 00:52:07
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0