No head #1

Inspirerad av Solveig Holstein ger jag mig på ett fotoprojekt. Jag känner mig inte så vågad ännu att jag går fram till personer och frågar om jag får ta en bild av dom. Så mitt projekt blir att ta en bild något personen har på sig eller bär med sig. 

Se så härligt nötta dessa trettio år gamla skridskor är. Ägaren var en hejare på att åka och svichade snabbt fram på Sannegårdshamnens is bland några andra åkare och en hel del sportfiskare som satt på sina stolar i det härliga solskenet.


Kommentarer
Postat av: A-K

Åhh så tjusigt!

2011-02-19 @ 16:36:29
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Solveig

Sv: Så himla roligt, heja på!!! Kul idé du kom på! Dom skridskorna har han inte köpt i år! Vintage är visst modernt på allting nu... :)

Postat av: Solveig

ps! Kul namn också No Head haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0