Missade bussen

Idag missde jag bussen när jag åkte hem. Jag var på ena sidan övergångstället och bussen på andra. När jag stod där och väntade kom jag på att jag hade kameran i väskan och tog upp den och tog några mörka regniga bilder på frihand.  Det var verkligen länge sen jag fotograferade något överhuvudtaget så det kändes både roligt och gav inspiration.

Eftersom jag är ledig i slutet av veckan och ligger helt i fas med julförberedelserna så kan det förhoppningsvis bli tid att åka ner till stan och fotografera alla julljusen och få ihop ett sent julkort.


Kommentarer
Postat av: a-k

Det är bara snön som fattas Ann!

2011-12-21 @ 08:11:22
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0