‎21 249

Idag har jag fått mail från ASICS Stockholm Marathon med info om evenemanget, startnummer och vilken startgrupp jag tillhör.

Oj vad det sög till i magen, kändes riktigt läbbigt och samtidigt otroligt spännande.

Efter löparresan och förra veckans konditionstest känner jag mig helt fysiskt förberedd. Bara att fortsätta träningen som tidigare och vidhålla kondisen. Däremot har jag fortfarande inte sprungit något riktigt långt långpass men planen är att jag skall göra det på Annandag Påsk. Först 18 km med löpargruppen på F&S och sen fortsätter jag själv minst 8 km eller så långt som jag känner att jag orkar.

Ledarna på löparresan säger att det bara är att fortsätta springa/gå tills man klarat den sträcka man tänkt sig, så då stänger jag väl av hjärnan och gör som dom säger. Bibbi sa också att man skall ha välling i vattenflaskorna istället för sportdryck så då gör jag väl så också.

Glad Påsk på er!!




Kommentarer
Postat av: Ulla

Glad Påsk på Er också.

2012-04-05 @ 08:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0