Att nå sina drömmars mål

Igår nådde jag ett mål som jag drömt och pratat om i många många år. Varje gång när vi stått utmed löparbanan har jag tänkt att en gång så skall jag springa GöteborgsVarvet.

För två år sedan var jag anmäld men avstod eftersom mina benhinnor inte pallade träningen. I år är jag 17 kilo lättare och det som jag tidigare inte riktigt trott var möjligt är nu avklarat.

Min vän Anna-Karin satt som vanligt på sin post med kameran i högsta hugg, så om du vill se närbild av löparesset får du klicka dig vidare till hennes blogg.

Även Tony hade kameran med sig och lyckades fånga mig på bild när jag sprang in på upploppet och passerade mållinjen på 2:14:53.
 

Foto: Tony Svensson

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vad duktig du är. Jättegrattis.

2011-05-22 @ 11:13:44
Postat av: Per-Olof Boström

Hej Anna.

Fantastiskt fina bilder. Jag blir riktigt stolt att ha en sån duktig brorsdotter. Det var många år seden vi träffades. Jag fick dina bilder av Eva i ett mail.

Hälsningar Per-Olof

2011-08-08 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0