Att köa...

För att få biljetter till förhandsvisningarna gäller det att köa. Att köa är ju lite småtråkigt men med gott sällskap blir det trevligare. Och eftersom jag, enligt en till mig närstående person, är lite pinsam och pratar med alla människor så har köande varit trevligt. Andra valde att läsa bok eller tidning i kö, äta lunch, fika eller spela Yatzy.



Jag och Anna-Karin lyckades komma med på lite film på YouTube. Men för att se oss måste du vara snabb och då menar jag snabb. För efter de två första sekunderna har vi redan gått in genom dörren.




Köende gick bra alla tre dagarna så vi har lyckats få se 5 filmer på Biografen Roy denna veckan.
Ond tro, Get him to the Greek, Puss, I rymden finns inga känslor och till sist En sydfransk affär.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Guud vad bra vi blev på filmen :-D

2010-08-15 @ 19:52:27
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hann att se er på filmen :) waooo!!

2010-08-24 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0